·
შემოქმედებითი უნარების წარმოჩენა და განვითარება.
·
სხვადასხვა ტიპის ტექსტების მოსმენა, გაგება-გააზრება და გადმოცემა;
·
მხატვრული ტექსტების ინტერპრეტირება ვერბალური და არავერბალური გზით; ვერბალური ინფორმაციის ვიზუალურად გარდაქმნა და/ან პირიქით;
·
მეტყველების განვითარება;
·
არავერბალური საშუალებების (ჟესტის, მიმიკის, ინტონაციის) შერჩევა პერსონაჟებისათვის;
·
გმირების მოქმედებების, გრძნობების, ემოციების ამოცნობა და შეთვისება;
·
როლების ინტერპრეტირება ვერბალური და არავერბალური გზით, სცენების გათამაშება;
·
სცენარის გმირების მსგავსი პერსონაჟების გახსენება მულტფილმებიდან, ფილმებიდან, მოსმენილი და წაკითხული ნაწარმოებებიდან;
·
აღიქვან ნაწარმოების ან პერსონაჟის განწყობა.
·
სასაუბრო თემებისათვის
(მაგ., „წელიწადის დროები“, „ცხოველები“, „ქალაქი“, „სოფელი“ და
ა. შ.) გამოიყენონ სპეციალური ლექსიკა;
·
სიტყვათა შესაკავშირებლად
გააზრებულად გამოიყენონ კავშირები და სიტყვა-კავშირები
(ან, თუ, ვინც, რაც, როგორც, როცა / როდესაც...);
·
სწორად გამოიყენონ პირის, ჩვენებით, კითხვით და უარყოფით ნაცვალსახელები;
·
მართებულად დასვან კითხვები (ვინ...? რა...? როგორი...? რომელი...? რამდენი...?)
და კითხვით წინადადებაში.
·
სწორად შეუხამონ ზმნას სახელი პირსა და რიცხვში;
· სწორად გამოიყენონ ჩვეულებრივი და თავაზიანობის
გამომხატველი ზმნური ფორმები
(„მოდი – მობრძანდით“; „აიღე –ინებეთ“, „დაჯექი – დაბრძანდით“ და სხვ.).
Комментариев нет:
Отправить комментарий